4 Mayıs 2015

Amerikan Servis


Hamileliğin sonlarına yaklaşmışken kendimi küçük işlerle oyalıyorum.37 haftayı da bitirdim.Aslında bebek battaniyem bitti ama bilgisayarla sorunum bitmedi.O yüzden o biraz daha bekleyecek sanırım :) Tabletten çektim bu fotoları da,ama biraz az çekmişim galiba :)


İnstagram da fotoğraf paylaşması daha kolay geliyor bu ara.Kullanıcı adım mor_incir.Oralarda karşılaşmak isteyen olursa diye :)


Bu kurabiyeler canım arkadaşım thebackyardofmylife bloğunun sahibi Seval'den geldi.Harika bir tadı var :)

İşte böyle bu ara.Her telden çaldım galiba :) En kısa zamanda görüşmek dileğiyle :)

7 yorum:

  1. Servisler cok sirin olmus, renkleri de cok guzel :) Emeginize saglik...

    Bebeginizi de saglikla sihhatle kucaginiza alin insallah :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler :) İy dilekleriniz için ayrıca teşekkür ederim,inşallah :)
      Sevgiler

      Sil
  2. Umarım bebeğinizi sağlıkla, bir an önce kucağınıza alırsınız.Amerikan servisiniz çok güzel olmuş elinize sağlık. Sarı sarı görünce bayıldım. Güle güle kullanın.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim,inşallah :) Amerikan servisi de beğendiğinize sevindim :)

      Sil
  3. Canımmm, mutlu oldumm çok hoşuma gitti ismimi postunda görmek :) Ama bak sen de bana benzedin sonunda, instagram bloğu zamanla geride bırakıyor sanki... Eskiden sırf sen okuyorsun diye yazardım eh artık sen de ig'desin, buraları iyice boşladım ben de :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne demek efenim :) Tarif de çok güzel,bi ara blogda paylaş.Sen paylaşmazsan ben paylaşırım bak :))
      İnstagram evet biraz daha kolayına geliyor galiba insanın :) Yeni postlar bekliyorum ben senden..

      Sil
    2. Hehe sen yayınla bak hazır güzel de fotoların var bu tarif üzerine :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Tasarım:Sawako Kuronuma